Посилання на блог Теницького С.М.
Урок 1. Загублені в космосі
Завдання: Створити анімацію космічної подорожі.
Посилання
Урок 2. Кіт та миша
Завдання: Створити гру, в якій кіт (Фелікс) переслідуватиме мишеня (Герберта). Впродовж гри ви контролюєте Герберта за допомогою мишки, намагаючись втекти від Фелікса.
Посилання
Урок 3. Magic Ball
Завдання: Створимо гру Magic Ball – кулю, яка буде давати випадкову відповідь (так, ні, можливо) на будь-яке наше питання.
Посилання
Урок 4. Пінг-понг
Завдання: Створити класичну версію комп’ютерної гри пінг-понг.
Посилання
Урок 5. Полювання на відьом
Завдання: Створити гру, в якій необхідно влучати у відьом, що з’являються на екрані.
Посилання
Урок 6. Лабіринт
Завдання: Створити гру з лабіринтом і пошуком призу.
Посилання
Урок 7. Нахабний краб
Завдання: Створити гру – краб стріляє кульками по рибках.
Посилання
Урок 8. Кіт і пес
Завдання: Створити гру, в якій кіт тікає від собаки.
Посилання
Урок 9. Кажан
Завдання: Створити гру – кажан в польоті оминає перешкоди, за кожну перешкоду гравець отримує 1 бал.
Посилання
Урок 10. Змійка
Завдання: Створити гру “Змійка” – змія збільшується за бонуси. Гра закінчується, якщо змія торкається межі або сама себе.
Посилання
Створення гри з використанням блоку "Змінні"
Посилання
Організація діалогу між спрайтами
Посилання
Рішення математичних задач (лінійний алгоритм)
Посилання
Рішення математичних задач (циклічний алгоритм)
Посилання
Створення презентації в Scratch
Посилання
Скретч-квест
Посилання
Рішення математичних задач (умовний алгоритм)
Посилання
Урок 1. Загублені в космосі
Завдання: Створити анімацію космічної подорожі.
Посилання
Урок 2. Кіт та миша
Завдання: Створити гру, в якій кіт (Фелікс) переслідуватиме мишеня (Герберта). Впродовж гри ви контролюєте Герберта за допомогою мишки, намагаючись втекти від Фелікса.
Посилання
Урок 3. Magic Ball
Завдання: Створимо гру Magic Ball – кулю, яка буде давати випадкову відповідь (так, ні, можливо) на будь-яке наше питання.
Посилання
Урок 4. Пінг-понг
Завдання: Створити класичну версію комп’ютерної гри пінг-понг.
Посилання
Урок 5. Полювання на відьом
Завдання: Створити гру, в якій необхідно влучати у відьом, що з’являються на екрані.
Посилання
Урок 6. Лабіринт
Завдання: Створити гру з лабіринтом і пошуком призу.
Посилання
Урок 7. Нахабний краб
Завдання: Створити гру – краб стріляє кульками по рибках.
Посилання
Урок 8. Кіт і пес
Завдання: Створити гру, в якій кіт тікає від собаки.
Посилання
Урок 9. Кажан
Завдання: Створити гру – кажан в польоті оминає перешкоди, за кожну перешкоду гравець отримує 1 бал.
Посилання
Урок 10. Змійка
Завдання: Створити гру “Змійка” – змія збільшується за бонуси. Гра закінчується, якщо змія торкається межі або сама себе.
Посилання
Створення гри з використанням блоку "Змінні"
Посилання
Організація діалогу між спрайтами
Посилання
Рішення математичних задач (лінійний алгоритм)
Посилання
Рішення математичних задач (циклічний алгоритм)
Посилання
Створення презентації в Scratch
Посилання
Скретч-квест
Посилання
Рішення математичних задач (умовний алгоритм)
Посилання
Немає коментарів:
Дописати коментар