понеділок, 10 лютого 2020 р.

Алгоритми та програми

  • Урок 21. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію

Завдання. Для всіх завдань підібрати відповідний фон. У разі зіткнення з раєм екрану об'єкти мають щось повідомляти про себе.

Варіант 1. Скласти програму котика, що бігає.
Варіант 2. Скласти програму акули, що плаває та роззявляє рота.
Варіант 3. Скласти програму коня, що скаче.
Варіант 4. Скласти програму собаки, що бігає.
Варіант 5. Скласти програму рухомого слоника, що сурмить.
Варіант 6. Скласти програму восьминога, що плаває.
Варіант 7. Скласти програму дракона, що літає.
Варіант 8. Скласти програму балерини, яка танцює.
Варіант 9. Скласти програму хлопчика, який танцює брейк.
Варіант 10. Скласти програму людини, яка танцює.
Для кожного спрайта задаються свої скрипти.

Немає коментарів:

Дописати коментар